تور دبی

تور دبی

تور دبی

تور دبی

هتل های 5 ستاره دبی

رزرو هتل و برج های شرایتون کریک دبی

 

Sheraton_Dubai_Creek_Hotel.jpg

Sheraton_Dubai_Creek_Hotel2.jpg

هتل و برج های شرایتون کریک دبی در منطقه دیره و بر کرانه های کریک دبی قرار دارد که اخیرا بازسازی شده است.این هتل 5 ستاره لوکس دارای اتاق های لوکس از کف تاسقف  پنجره های مشرف به کریک و شهر دارد. دیرهبرای مسافران تور دبی علاقمند به تجارت، گردش و خرید لباس انتخاب فوق العاده ای است. تمامی اتاق های هتل و برج شامل تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، تهویه مطبوع و ... در اختیار مسافران تور دبی قرار می دهد.

Sheraton_Dubai_Creek_Hotel5.jpg

Sheraton_Dubai_Creek_Hotel3.jpg

 

امکانات رفاهی

مرکز فیتنس شرایتون که توسط Core Performance برنامه ریزی شده است.

ورزشگاه، زمین گلف، باشگاه بدنسازی، سونا، اتاق بخار، ماساژ، استخر شنای بزرگسالان و کودکان دارد.

از هتل و برج فقط 3 کیلومتر از بازار معروف دبی و بازار ادویه فاصله دارد.مراکز خرید از جمله برجمان و بازار دیره در مرکز شهر را می توان کمتر از 15 دقیقه با ماشین بروید.این ویژگی هتل دارای یکی از بهترین مکان ها دارای امتیاز در دبی است.هتل شرایتون از تاریخ 5 ژوئن 2007 از مسافران تور دبی استقبال می کند.

Sheraton_Dubai_Creek_Hotel6.jpg

Sheraton_Dubai_Creek_Hotel4.jpg

Sheraton_Dubai_Creek_Hotel1.jpg

رزرو هتل جبل علی دبی

 

Jebel-Ali_Beach-Hotel.jpg

هتل جبل علی دبی لوکس 5 ستاره 21 دقیقه تا ساحل فاصله دارد.این ساحل اختصاصی دارای خدماتی نظیر 2 استخر با درختان نخل و حمام آفتاب، پارک شناور، باشگاه کودکان،خدمات نگهداری کودکان، شاتل رایگان به لگولند و دیگر پارک ها در این هتل محبوب به همراه خانواده شما گردشگرانتور دبی می توانید تجربه کنید.

این هتل 3 کیلومتر از باشگاه JA تیراندازی، 10 دقیقه از مرکز خرید ابن بطوطه و 20 دقیقه از مارینا دبی فاصله دارد.هتل جبل علی از فوریه 2008 آماده پذیرایی از مسافران تور دبی است.

Jebel-Ali_Beach-Hotel1.jpg

امکانات اتاق ها

Jebel-Ali_Beach-Hotel2.jpg

این هتل از 251 اتاق و سوئیت تشکیل شده است که در تمامی اتاق ها دارای امکاناتی نظیر وای فای رایگان، دستگلاه بخش dvd، تلویزیون ال سی دی، مینی بار و دارای بالکن اختصای کوچک با نمایش بیش از باغ های سرسبز، تفرجگاه ساحلی و خلیج عربی است.اتاق خانواده از 2 اتاق بزرگ متصل بهم تشکل شده و سرویس اتاق ها 24 ساعته است.طراحی و دکوراسیون اتاق ها مدرن و شیک است و شما گردشگران تور دبی در این اتاق ها احساس آرامش می کنید.

Jebel-Ali_Beach-Hotel3.jpg

امکانات رفاهی

6 رستوران و کافه از جمله یک رستوران ایتالیایی، بار کنار استخر Swim-up و رستوران ساحلی وجود دارد.می توانید از غذاهای این رستوران لذت ببرید.

Jebel-Ali_Beach-Hotel4.jpg

Jebel-Ali_Beach-Hotel5.jpg

Jebel-Ali_Beach-Hotel8.jpg

امکانات تفریحی هتل جبل علی دبی

شامل طیف گسترده ای از ورزش های آبی، تنیس، اسکواش، اسب سواری، شتر سواری، تنیس روی میز و مینی گلف می باشد. زمین گلف 9 سوراخ دارای آکادمی گلف است و از طرفی دارای سفرهای ماهیگیری و کشتی های غروب آفتاب از تفرجگاه  ساحلی دیدنی است.

فعالیت های رایگان برای نوجوانان در ChillZone و برای کودکان بین 4 تا 12 سال فعالیت های CoolZone اختصاص داده شده است.

هتل دارای خدمات ماساژ، آبگرم برای درمان هاب بدن، محافظت پوست، منطقه مرطوب گسترده با جکوزی، اتاق بخار و سونا و همچنین به عنوان یک سالن بدنسازی، سالن و کلاس های یوگا وجود دارد.

Jebel-Ali_Beach-Hotel7.jpg

Jebel-Ali_Beach-Hotel9.jpg

 

رزرو هتل هیلتون جمیرا دبی

 

 

 Hilton-Dubai-Jumeirah-Beach.jpg

هتل هیلتون جمیرا دبی 5 ستاره در دبی است و تا ساحل جمیرا پیاده روی کوتاهی دارد.ختل جمیرا ارائه خرید بی پایان، ناهار خوری، و فعالیت های را به مسافران تور دبی ارائه می دهد.استخر آن در داخل باغ درخت خرما و یک ساحل خصوصی با صندلیهای حمام آفتاب در دسترس است.

امکانات هتل هیلتون جمیرا دبی

 

اتاق های با سیستم تهویه مطبوع با ارائه منظره دریا جزئی یا کامل و حمام مرمری با امکانات لوکس در اتاق ها وجود دارد.در تمامی اتاق ها تلویزیون صفحه تخت و میز کار و قهوه/چای ساز مجهز می باشد .طیف وسیعی از ورزش های آبی در ساحل خصوصی هتل هیلتون جمیرا دبی است.

 

Hilton-Dubai-Jumeirah-Beach1.jpg

 

Hilton-Dubai-Jumeirah-Beach2.jpg

 

مسافران تور دبی می توانند از سالن بدنسازی مجهز و مرکز آبگرم لذت ببرند.نوجوانان می توانند باشگاه و زمین بازی بچه ها استفاده کنند.رستوران این هتل یکی از 15 رستوزران است که برنده جایزه شده و در طبقه 10 این هتل به غذاهای ایتالیایی و کوکتل در فضای باز ارائه شده است.از ویژگی های دیگر رستوران این هتل شامل غذاهای آمریکای لاتین و رستوران فست التقاطی است.

از ایستگاه مترو مارینا دبی پیاده 10 دقیقه  پیاده روی دارد. و شاتل روزانه به چندین مرکز خرید، از جمله مرکز خرید امارات و برجمان در دسترس هستند.پارکینگ اختصاصی در محل وجود دارد.ساحل جمیرا اقامت یک انتخاب عالی برای مسافران علاقه مند به سواحل، آرامش و مواد غذایی است. این هتل از تاریخ 3 آگوست 2009 آماده خدمت رسانی به مسافران تور دبی است.

 

 

Hilton-Dubai-Jumeirah-Beach3.jpg

 

Hilton-Dubai-Jumeirah-Beach4.jpg

 

Hilton-Dubai-Jumeirah-Beach9.jpg

 

Hilton-Dubai-Jumeirah-Beach8.jpg

 

Hilton-Dubai-Jumeirah-Beach7.jpg

 

Hilton-Dubai-Jumeirah-Beach6.jpg

رزرو هتل امواج روتانا دبی

 

Amwaj-Rotana-_Dubai11.JPG

هتل امواج روتانا دبی 5 ستاره لوکس 1 دقیقه پیاده روی تا ساحل دارد.یک حالت ایده آل یک پیاده روی زیبا در کنار ساحل زیبا جمیرا دارید و شمارو به اقامت در هتل روتانا دعوت می کند.وای فای رایگان در مناطق عمومی در دسترس است.هتل کمتر از 15 کیلومتر با مرکز دبی و 25 کیلومتر با فرودگاه بین المللی دبی فاصله دارد.این هتل از 25 فوریه 2010 آماده پذیرای از مسافران تور دبی است.

Amwaj-Rotana-_Dubai4.JPG

امکانات اتاق ها

Amwaj-Rotana-_Dubai.JPG

این هتل لوکس مجموعه ای از 301 اتاق و سوئیت همراه با باشگاه روتانا آماده خدمت رسانی به شما گردشگران تور دبی است.هتل روتانا آماده ارائه بزرگترین اتاق JBR که در آن بالکن اختصاصی رو به خلیج عربی و پالم جمیرا دارد.تمامی اتاق ها و سوئیت شامل سرعت بالا اتصال به اینترنت بی سیم و انواع امکانات رفاهی مانند وان حمام، چند ماهواره تلویزیون ال سی دی قرار دارد.تمامی اتاق ها دارای طراحی و چیدمان منحصر به فرد است.

Amwaj-Rotana-_Dubai2.JPG

Amwaj-Rotana-_Dubai3.JPG

Amwaj-Rotana-_Dubai7.JPG

امکانات هتل امواج روتانا دبی

Amwaj-Rotana-_Dubai5.JPG

رستوران نهارخوری بزرگ با ارائه غذاهای ایتالیایی، ژاپنی، آمریکایی، انگلیسی و غذاهای بین المللی و همچنین سرگرمی های شاد، تم شبانه زندگی می کنند. میهمانان هتل امواج روتانا دبی می توانند لحظات شادی را در این هتل سپری کنند.

Amwaj-Rotana-_Dubai9.JPG

Amwaj-Rotana-_Dubai8.JPG

امکانات تفریحی

پارک آبی کودکان، فروشگاه های خرده فروشی مانند  Hamac، مک و لوسیتان، تنیس روی ساحل و فعالیت های ورزشی فصلی فقط در آستان هتل است.

علاقمندان به فیلم، فیلم های پرفروش جدید را از دست ندهید در حالی که در تعطیلات به عنوان حلقه سینما های صفحه نمایش استاندارد و پلاتین فیلم سوئیت تنها 7 دقیقه پیاده روی دارد.

شما گردشگران تور دبی به راحتی می توانید به سایر نقاط دبی توسط ترامو دسترسی داشته باشید، یک پیاده روی 3 دقیقه ای از هتل تا ساحل جمیرا، 2 ایستگاه و سیستم مترو دبی در جمیرا، ایستگاه دریاچه برج با یک پیاده روی کوتاه به هتل نزدیک است.ماسه های طلایی و کریستال آب روشن تنها 100 قدم با هتل فاصله دارد.

Amwaj-Rotana-_Dubai10.JPG

Amwaj-Rotana-_Dubai6.JPG

Amwaj-Rotana-_Dubai1.JPG

جهت رزرو و اطلاعات بیشتر از تور دبیبا شماره 88178815/41954 -021 تماس حاصل نمایید.

رزرو هتل هایت ریجنسی دبی

 

Hyatt_Regency_Dubai.jpg

هتل هایت ریجنسی دبی 5 ستاره در منطقه میراث قرار دارد و با پیاده روی 5 دقیقه ای به باز طلا، پارچه و ادویه در souk میرسید.این هتل لوکس رستوران گردان، اسکیت یخ خصوصی و وافای رایگان ارائه می دهد.هتل هایت ریجنسی 8 کیلومتر تا فرودگاه بین المللی فاصله دارد.می توانید بارفتن به منطقه نخل دیره با خط مترو و یا با خدمات شاتل افتخاری برسید.این هتل لوکس از 23 آوریل 2009 آناده پذیرایی از مسافران تور دبی است.

امکانات اتاق ها

تمامی اتاق ها لوکس، مبلمان ظریف رو به مناظر زیبا است.در برخی از اتاق ها مسافران تور دبی می توانند با یک نوشیدنی از مینی بار در حالی که تلویزیون تماشا می کنند لذت ببرند.

Hyatt_Regency_Dubai5.jpg

Hyatt_Regency_Dubai7.jpg

امکانات تفریحی

باشگاه هایت ریجنسی در مقدونیه دارای آبگرم است و دارای سالن بدنسازی، تناسب اندام ،تنیس مدرن، بار، تهویه مطبوع، اتاق جلسه، فروشگاه و باغ دارد.خدمات آبگرم به همراه ماساژ را برای مسافران تور دبی فراهم می کند.

Hyatt_Regency_Dubai3.jpg

Hyatt_Regency_Dubai8.jpg

Hyatt_Regency_Dubai6.jpg

در هتل 3 رستوران وجود دارد از جمله AL داور،رستوران گردان هایت ریجنسی دبی وجود دارد. نوشیدنی ها و hibiki به ویژگی های کارائوکه وجورد ارد.

Hyatt_Regency_Dubai1.jpg

 

مطالب مرتبط:                      

تور دبی پاییز 96

تور دبی آبان 96 

تور دبی آذر 96 

تور دبی زمستان 96 

تور دبی دی 96 

تور دبی بهمن 96

تور دبی اسفند 96 

 تور دبی نوروز 97 

تور دبی از شیراز

تور دبی از تبریز

تور دبی از اصفهان

تور دبی از کرمانشاه

 تور دبی از مشهد

آفر تور دبی 

قیمت تور دبی  

 رزرو تور دبی 

تور دبی ارزان

نرخ ویژه تور دبی 

 ارزان ترین تور دبی

 تور لحظه آخری دبی

بهترین قیمت تور دبی

تور دبی 4 روز دبی 

تور دبی 5 روز دبی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.