تور دبی

تور دبی

تور دبی

تور دبی

هتل های 5 ستاره کیش

رزرو هتل بین المللی کیش

هتل بین المللی کیش در شمار هتل های 5 ستاره کیش در زمینی به مساحت ۱۶۰۰۰  قرار دارد و در زیباترین و بهترین منطقه اقلیمی کشور است و در بهار 1396 فعالیت خود را آغاز کرده است. این هتل در 14 طبقه و از 338 اتاق شیک با دکوراسیون زیبا تشکیل شده و دارای اتاق های 1/2/3/4 تخته، دوبلکس، سوئیت و... است و تمامی اتاق ها دارای خدماتی همچون تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، حمام و... در اختیار مسافران تور کیش قرار می دهند. این مجموعه حائز موقعیت عالی در مجاورت بارانداز تفریحی، مراکز خرید و تفریحات دریایی واقع شده که علاوه بر بهرمندی از فضای سبز زیبا، همگی طبقات و رستوران این هتل در چشم اندازی وسیع در قلب جزیره مرجانی کیش می باشد. این هتل تمام وقت خود را جهت میزبانی از شما میهمانان گرامی به شغل گرفته تا لحظاتی آرامش بخش و خاطره انگیز برای شما به ارمغان آورد.فاصله هتل تا مرکز همایش بین المللی 706 متر است. هتل بین المللی کیش دارای خدماتی نظیر رستوران با ظرفیت 650 نفر، پارکینک  ظرفیت 27 خودرو، اینترنت رایگان، استخر، لابی و...

 

جهت رزرو تور کیش باشماره زیر 41954 -021 تماس حاصل فرمایید.

رزرو هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش در شمار هتل های 5 ستاره کیش قرار دارد و یکی از شیک ترین و زیبا ترین هتل های کیش در جزیره کیش محسوب می شود. این هتل تازه تاسیس و نوساز در شمال غربی جزیره کیش در منطقه بکر با اکوسیستم طبیعی واقع گردیده ‏است، به عبارتی این هتل در ابتدای جاده جهان و مابین میدان جاسک و کلبه هور واقع شده است. هتل ترنج کیش یک هتل دریایی می باشد و دارای 100 ویلای 40 متری و 60 متری می باشد. سوئیتهای این هتل بر روی دریا احداث شده و دارای کف شیشه ای ‎می باشد که میهمانان تور کیش می توانند از داخل اتاق کف دریا را ببیند همچنین دارای ‏بالکن اختصاصی نیز می باشد. این سوئیتها با اسکله چوبی حدود 1 کیلومتری به هم متصل شده اند و چیدمان نهایی از بالا تصویر یک بته جقه را بر ‏روی خلیج فارس حک نموده است . در این مجموعه 2 جزیره مصنوعی برای جذب پرندگان مهاجر بنا شده است. رستوران تاج ترنج در این هتل بر روی آب قرار گرقته است. همچنین رستوران خورشید که دارای کف شیشه ای می باشد آماده سرو انواع غذاها و پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد.

موقعیت جغرافیایی و نوع ساخت منحصر به فرد و خاص این مجموعه باعث شده که مناظر فوق العاده زیبایی برای میهمانانتور کیش فراهم آید. از جمله ‏غروب خورشید ، تصاویر زایدالوصف از دریا ، امواج ، مرجانها، فضای سبز ، ساحل و‎ … .‎

امکانات هتل ترنج کیش :

پارکینگ، رستوران، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور کیش ، تراس، صندوق امانات، آتلیه ،کافی شاپ، تاکسی سرویس، سالن بدنسازی، دوچرخه سواری، والیبال ساحلی، اینترنت، سالن بیلیارد، فوتبال دستی، آلاچیق ساحلی، رستوران ایتالیایی، چایخانه سنتی، فکس، کپی، ترانسفر فرودگاهی و...

 

 

جهت رزرو تور کیش باشماره زیر 41954 -021 تماس حاصل فرمایید.

رزرو هتل سورینت مریم کیش

هتل مریم کیش در شمار هتل های 5 ستاره کیش قرار دارد. ین هتل لوکس در سال 1390 به عنوان یکی از هتل های سورینت معرفی شد. این هتل در اردیبهشت سال 1391 در دست بازسازی قرار گرفت و در تاریخ 12/8/1392 به بهره برداری رسید. هتل مریم در میدان امیر کبیر که یکی از میادین اصلی و مرکزی کیش میباشد بنا شده است. این هتل دارای 4 طبقه می باشد که از 56 اتاق و سوئیت تشکیل شده است. معماری این بنا به سبک معماری اروپایی می باشد. این هتل در نزدیکی ساحل دریا و اسکله، مراکز خرید(بازار پردیس 1و2 ، بازارهای مروارید، هایپر مارکت، مرکز تجاری و...)، تالار شهر قرار دارد. این هتل دارای 2 رستوران ( رستوران شبنم و رستوران بام مریم ) و کافی شاپ می باشد. میهمانانتور کیش می توانند برای صرف صبحانه از رستوران بام مریم هتل لذت ببرند. تجهیزات این هتل هوشمند( وسایل الکترونیکی از جمله روشنایی، سرمایش و گرمایش، تهویه و...) می باشد و همزمان با ورود مسافران تور کیش فعال می شود. از خدمات ویژه این هتل می توان به سرویس تلویزیون اینترنتی IPTV اشاره نمود.

امکانات هتل سورینت مریم کیش :

تلویزیون ماهواره اى دى وى دى، اینترنت وایرلس، کافى نت، مینى بار، خشکشویی، صندوق، تهویه مطبوع، برق اختصاصى ، سیستم اطفا حریق، سونای خشک، سونای بخار، جکوزى، سالن بدنسازى، سالن بیلیارد 

جهت رزرو تور کیش باشماره زیر 41954 -021 تماس حاصل فرمایید.

رزرو  هتل لوکس مارینا پارک کیش

هتل 5 ستاره لوکس مارینا پارک در جزیره زیبای کیش و در کنار برج های دوقلو قرار دارد. این هتل لوکس در سال 1389 در زمینی به مساحت 10 هکتار بنا شده است.این هتل بزرگترین فضای سبز را در جزیره کیش به خود اختصاص داده است. هتل مارینا پارک 190 اتاق ( استاندارد، سوئیت 1 خوابه، سوئیت 2 خوابه، دبل دریا، تویین دریا، تویین پارک، سوئیت رویال، جونیور سوئیت 1 خوابه و 2 خوابه، دبل پارک) تشکیل شده و تمامی اتاق ها دارای طراحی و دکوراسیون شیک و مدرن می باشد. تمامی اتاق ها دارای خدماتی نظیر اینترنت رایگان، میزکار، مینی بار، تهویه مطبوع، حمام لوکس، تلویزیون صفحه تخت، بالکن ، دارای منظره ای رو به پارک و... در اختیار گردشگران تور کیش قرار می دهند. شما می توانید از اتاق خود خارج شده و ساعت ها در فضای دلنشین هتل قدم بزنید، از دریاچه های پارک هتل لذت ببرید و تا دریا قدم بزنید.

امکانات هتل لوکس مارینا پارک

استخر سرپوشیده - سالن بدن سازی- سونا بخار - جکوزی - زمین استاندارد تنیس - اسپا و ماسا ژ تایلندی - سالن زیبایی بانوان - فروشگاه - کافی شاپ - کافی نت - سالن همایش - پارک تفریحی... . اگر مایل هستید ساعات خوشی را در این هتل سپری کنید می توانید با تور کیش همراه شوید.

آدرس:کیش نوار سیاحتی شرق-جنب برج های دو قلو

جهت رزرو تور کیش باشماره زیر 41954 -021 تماس حاصل فرمایید.

 

 رزرو هتل شایان کیش

هتل پنج ستاره ی شایان از بزرگترین و مجلل ترین هتل‌های جنوب کشور و جزیره کیش  است که در یکی از بهترین نقاط جزیره واقع شده است. این هتل لوکس در زمینی به وسعت 55000 مترمربع در سال 1351 بناشده است و در سال 1388 جز هتل های پارس محسوب می شود.موقعیت مکانی این هتل بسیار مناسب می‌باشد و دسترسی مطلوبی به مراکز تجاری و بسیاری از جاذبه‌های گردشگری جزیره چون اسکله تفریحی دارد.شما می‌توانید از امکانات رفاهی مدرن و ویژه هتل بهره‌مند شوید و از مناظر زیبا و چشم نواز آن لذت ببرید. هتل شایان کیش از 195 اتاق دوتخته، 3تخته، سوئیت ساحلی و دوبلکس تشکیل شده و تمامی اتاق ها دارای طراحی و چیدمان منحصر به فرد است و دارای خدماتی نظیر تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، تهویه مطبوع، حمام لوکس، مبله و... مسافران تور کیش در این اتاق ها احساس آرامش می کنند.

امکانات هتل شایان 

رستورانهای ایرانی و فرنگی، کافی شاپ، آرایشگاه، سالنهای کنفرانس، کافی‌نت و گیم‌نت، پارکینگ اختصاصی، خشکشوئی، سالن تفریحات و... برای داشتن اوقاتی در این هتل با تور کیش همراه شوید . 

 

جهت رزرو تور کیش باشماره زیر 41954 -021 تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور کیش پاییز 96 

تور کیش آبان 96

تور کیش آذر 96 

تور کیش زمستان 96

تور کیش دی 96

تور کیش بهمن 96 

تور کیش اسفند 96 

تور کیش نوروز 97 

تور کیش از شیراز

تور کیش از اصفهان

تور کیش از تبریز

تور کیش از مشهد

تور کیش از کرمانشاه

قیمت تور کیش 

رزرو تور کیش

تور ارزان کیش 

تور لحظه آخری کیش 

بهترین قیمت تور کیش 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.