تور دبی

تور دبی

تور دبی

تور دبی

سافاری دبی

سافاری دبی


یک تفریح ضروری برای کل ی کسانی که از امارات متحده عربی دید می کنند. یادبود ای برای به اشتراک قراردادن یا با خانواده و رفقا در خانه. موقعیت اتمام این سافاری را در مملکت خودتان بدست نخواهید آورد. ما سافاری دبی را بسیار رهنمود می نماییم و مطمئن باشید ارزش تمام پولی که برای آن هزینه می کنید را خواهد داشت!


این تور در پس از نیمروز روانه می شود و از عرض بیابان دبی عبور می کند و در چند نقطه برای عکسبرداری توقف می کند، الی سرانجام به نخستین مقصد خویش که یک مزرعه ی تربیت شتر است برسد. سپس سفر از میان بیابان پیوستگی پیدا می کند. پیش از رسیدن به اردوگاه شبانه، کاروان برای تماشای غروب زیبای آفتاب متوقف می شود.


سافاری دبی


درون اردوگاه می توانید شتر سواری و شن سواری کنید و یا یک طرح آرایش حنا روی دست یا پایتان بکشید. سپس می توانید برای شام از باربیکیوی لذیذ و کمی قلیان لذت ببرید، و پیش از مراجعت به دبی یا شارجه، نمایش رقاص های ما را ساحل اثیر و پایین روشنایی ستارگان مشاهده کنید.


سافاری دبی تکاپو های پایین را شامل می شود:

سرویس رایگان با خودرو ۴ در ۴ از هر نقطه در دبی و یا شارجه، بین ساعت های ۳ الی ۳:۳۰ دقیقه ی عصر

رانندگی با اتومبیل های بیابان رو، از میانی بیابان در امتداد جاده ی العویر

۲۰ تا ۳۰ دقیقه بیابان نوردی با خودرو بیابان رو

عکسبرداری از غروب خورشید

شتر سواری

رقص

نوشیدنی های خاص (به خرج ی مهمانان)

آرایش با حنا

هابلی بابلی (قلیان)

قهوه ی عربی با خرمای تازه

لباس های سنتی

نوشیدنی های غیر الکلی، چای، قهوه و آب معدنی رایگان

شام سلف سرویس و باربیکیو (غذای گیاه خواری نیز در چهره تقاضا موجود می باشد)

بازگشت در ساعت ۹:۳۰ شب

اسکی روی شن (فعالیت تکمیلی، به بها ۱۰۰ مختلط امارات)

ATV سواری (فعالیت تکمیلی، به قیمت ۱۲۵ مختلط امارات)


سافاری


حداقل ظرفیت برای این تور وجود ندارد و حتی با یک تن نیز این سافاری اجرا می شود. بهترین طریق شرکت در این تور به صورت گروه ۶ نفره است. این طور یک اتومبیل به گروه شما اختصاص می یابد و ناچار نیستید خودرو را با مهمانان دیگر شریک شوید. خواهشمند است توجه داشته باشید که این تور مناسب کودکان زیر ۳ سنه نیست. بیابان نوردی پر از دست انداز و برای نوزادان خطرناک است. بعلاوه این خودرو ها صندلی مخصوص کودک ندارند. سافاری دبی به بانو های آبستن و افراد مسن نیز رهنمود نمی شود.


ایمنی


راننده ها چیره دست بوده و دارای مدرک رانندگی هستند و کمک های اولیه به آن ها آموزش دیتا شده است. اتومبیل ها بوسیله ی رول کیج ایمن شده اند الی از سرنشینان در مساوی گزند و بخصوص برعکس شدن اتومبیل، که در بیابان بسیار کمیاب است، محافظت شود. بعلاوه برای هر صندلی کمربند ایمنی تعبیه شده است.برای تور ها از لندکروزر های ۴ در ۴ استفاده میشود و شما از لحظه ای که وارد خودرو ها می شوید، بیمه هستید. کل ی خودرو ها و سرنشینان آن تحت پوشش بیمه هستند.


کارهایی که باید سپریدن داد


هنگام رفتن به سافاری در بیابان های دبی، حتما باید یک دوربین عکاسی به به اتفاق داشت زیرا مناظر آن نفسگیر و قشنگ هستند. در ضمن می بایست جامه های پسندیده و راحت بپوشید و از به به اتفاق داشتن جواهرات و ساعت های گران قیمت و تلفن به اتفاق امتناع کنید چونکه در اردوگاه تلفن به اتفاق آنتن ندارد. حتما قهوه ی عربی را در اردوگاه آزمون کنید و همراه با رقاص ها برقصید.


اسکی روی شن


یک تقسیم پر پیرو سافاری بیابانی. شما می توانید از روی بلند ترین تپه های شنی اسکی کنید و به دلیل نرم بودن شن ها، این شغل برای هرکسی بی خطر خواهد بود. اسکی روی شن تجربه ی هیجان انگیزی است که هر کسی باید آن را در سافاری بیابانی آزمون کند.


اسکی روی شن


شتر سواری


یک تکاپو دوست داشتنی دیگر در بیابان شتر سواری است. از منظره ی غروب آفتاب در حالی که بر روی بلند ترین تپه ی شنی هستید لذت ببرید و به سمت اردوگاه حرکت کنید که در آن جا شام و نوشیدنی انتظار شما را می کشد. این یک شیوه ی خصوصی تر برای تجربه ی پیرامون بیابان است. شما می توانید گونه های گیاهی و حشرات شگفت و ناآشنا روی شن ها را نگریستن کنید.


شتر سواری

فعالیت هایی که شامل تور نمی شوند:


ATV سواری

نوشیدنی های الکلی

آرایش حنای ارشد از بی گمان معمول

عکسبرداری فالکن

نوشیدنی در حین حرکت

به یاد داشته باشید:

ماه رمضان تقریبا  از ۱۸ ژوئن الی ۱۷ جولای است و در این مدت برنامه های سرگرمی و نوشیدنی های الکلی ارائه نمی شوند.

دمای هوای بیابان در ماه های نوامبر تا ژانویه خنک است و از ژوئن الی سپتامبر داغ است.

لطفا برای سفر آب و خوراکی به به اتفاق داشته باشید، چونکه پذیرایی تنها در اردوگاه موجود است.

امکان تغییر بعضی برنامه ها به دلیل ماه های مذهبی و یا تحت سایر شرایط وجود دارد.

شما می بایست حداقل ۲۴ ساعت پیش از آغاز تور، از طریق دفاتر توریسم محلی هماهنگی های لازم را انجام دهید و موعد ریزبین حرکت را مشخص کنید.

بیابان نوردی به افرادی که به حرکت های شدید دلنازک هستند و یا دچار آفت دیدگی هستند توصیه نمی شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.