تور دبی

تور دبی

تور دبی

تور دبی

مراکز خرید دبی

برخی از مراکز خرید دبی شهرت جهانی دارند و تاثیر زیادی در جذب توریست دارند. بی شک همه کسانی که به دبی سفر میکنند بیش از نیمی از وقتشونو در مراکز خرید پرطرفدار در دبی سپری میکنند چون منحصرا بازار نیستند بعضی از مراکز خرید دبی اونقدر امروزین و مجهزند که بعنوان جاذبه گردشگری دبی و سمبول(لاتین) شهر دبی محسوب میشند.

تنوع مراکز خرید دبی خیلی زیاده و در همه جای شهر دیده میشه. ولی هر چیزی بهترش خوبه.در این مطلب شما رو با چهار مراکز خرید پرطرفدار در دبی که از بهترین مراکز بازرگانی دبی هستند آشنا میکنیم.

دبی مال Dubai Mall

مرکز خرید دبی مال

مرکز خرید دبی مال

دبی ‌مال درواقع خودش یه دبی درسایزکوچکتره و بعنوان بزرگترین مرکز خرید دانشمند در دبی، بشمار میاد .این مرکز خرید که از اصلیترین جاذبه توریسم دبی محسوب میشه در نزدیکی برج جانشین واقع شده و از بین مراکز خرید در دبی بیشترین بازدید  کننده را داراست

مرکز خرید دبی مال دارای ۱,۲۰۰ فروشگاه، هتلی با ظرفیت ۲۵۰ اتاق لوکس، ۱۲۰ رستوران، ۲۲ سینما، اکواریوم، پیست اسکیت سواری، فضای خودروگاه با ظرفیت ۱۴,۰۰۰ ماشین و بی‌شمار دیدنی و امکانات جالب توجه سایر است. در سنه ۲۰۱۲ از بین مراکز خرید در دبی، دبی مال با نزدیک ۶۵ میلیون تن بازدیدکننده، شلوغ‌ترین مرکز خرید و تفریح دانشمند بوده است. خلاصه اینکه خرید، غذا، تفریح، هیجان، گردش و کل چیز را یکجا دارد

شایعاتی به گوش می‌رسد که اثر دهنده‌ی میل کمپانی اپل برای افتتاح نخستین فروشگاه خاورمیانه‌ای خود در این مرکز است.

مرکز خرید امارات مال

امارات مال

امارات مال

مرکز خرید امارات مال دبی با معماری باشکوه و خیره‌کننده‌اش با شعبی از۵۶۰ برند بین‌المللی شامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای از  جمله هایپر مارکت کارفور، فروشگاه‌های جامه طراحان مد، لوازم ورزشی، ابزارها الکترونیک و لوازم خانگی از بازار هایی است که با جیب خلی از آن بیرون میاید. مخصوصا اگر با خانواده‌تان سفر باشید، مطمئنا که امکانات خرید و تفریح، اینجا همه‌ اعضای خانواده را، با هر سن و سلیقه‌ای، خوشنود می‌کند. به علاوه این مرکز خرید که از بهترین مراکز خرید دبی میباشد حائز چندین سالن سینما،  اولین سالن سرپوشیده‌ اسکی در دبی به نام «اسکای دوبای»، مرکز تفریحی «مجیک پلانت» با سالن‌های بولینگ و بیلیارد، چندین استخر و گونه ها و اقسام وسایل بازی و بیش از ۹۰ کافه و رستوران بین‌المللی است. دو هتل پنج ستاره جهت ماندن راحت‌تر گردشگران تور دبی در کنار این مرکز خرید امارت مال دبی است و ایستگاه متروی کناره آن، رفت و آمد به این مرکز را راحت کرده  است.

مرکز خرید دبی مارینا مال

مارینا مال دبی

مارینا مال دبی

دبی مارینا مال از مراکز خرید عمده در دبی است که به خاطر کم و بیش بودن به ساحل، فضایی کم‌نظیر و چشم‌اندازی زیبا، چه در شب  و چه در روز دارد. اینجا به بزرگواری مرکز خرید امارات یا دبی مال نیست ولی در گونه خویش کبیر است؛ در چهار طبقه و در فضایی بزرگ میزبان بیش از ۱۳۰ اوتلت است. ولی در برابر رستوران‌ها و کافه‌های روباز و مشرف به ساحلش برای نفس اخیر کردن و خوردن خوراک یا قهوه‌ای دلچسب عالی هستند. خیلی‌ها می‌گویند اینجا مرکز خرید گرانی است با این حال اگر از شلوغی و هیاهوی دیوانه‌کننده‌ دیگرمراکز خرید دبی خسته شده باشید یا دنبال مرکز خریدی کم و بیش دریا بگردید، دبی مارینا مال گزینه مناسبی است. هتل پنج ستاره  مارینا هم برای اقامت، درست در کنار این مرکز خرید قرار دارد.

مرکز خرید ابن بطوطه

مرکز خرید ابن بطوطه

مرکز خرید ابن بطوطه

مرکز خرید ابن بطوطه دبی مکانیست که به سربلندی ابن بطوطه که یک کاوشگر و گردشگر نامی عربی است طراحی و ساخته شده است. بازار ابن بطوطه دبی در ۶۶ بخش اصلی که سبک معماری هر تقسیم از حال و هوای احد از سرزمین‌هایی که ابن بطوطه به آن‌ها سفر کرده الهام گرفته‌ و دربرگیرنده دسته های مصر، هند، چین، اندلس، پارس و تونس می‌شوند. هر کدام از این دسته ها به یک نوع از محصولات وابستگی پیدا کرده است مثلا بخش ‌هند پسینیان مدهای لباس و کفش را از برندهای سرشناس جهان عرضه می‌کند یا بخش مصر محصولات ورزشی می‌فروشد.ای بازار از ارزانترین مراکز خرید در دبی میباشد و بهتر است در نخست نقشه و اطلاعات کامل را از  باجه‌های اطلاعات اخذ کنید الی سردرگم نشوید.در فودکورت این مرکز خرید هم گونه ها غذاهای هندی و چینی، فست‌فودها و کباب‌ها و میان‌وعده‌های لذیذ را پیدا می‌کنید. اینجا یک مرکز تفریح کودک به نام «کید سیتی» و یک سینما هم دارد که باعث می‌شود بچه‌ها هم از خرید خسته نشوند. مرکز خرید ابن بطوطه از بازارهای سرشناس دبی که حتما دیدنش می‌ارزد.

توصیه

در هنگام خرید در دبی چانه زدن امری متعارفه ولی اینو هم یادتون باشه در بازارهای بزرگی مثل دبی مال و از این قبیل بها اجناس اونقدر مناسبه که دیگه جای چانه زدن نداره و بسیار جلوه نکویی نداره

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.